Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Гетьман Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гетьман Г. К. 
Математическая модель поезда для производства тяговых расчетов в задачах выбора параметров тяговых средств / Г. К. Гетьман // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 75-79. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Викладено методику визначення параметрів рівняння руху поїзда для проведення тягових розрахунків у задачах тягового забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гетьман Г. К. 
Определение оптимальной градации мощности локомотивов для обеспечения грузовых перевозок на заданной железнодорожной линии / Г. К. Гетьман // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 68-74. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Викладено методику визначення оптимального ряду потужностей локомотивів за умови забезпечення мінімуму сумарної потужності локомотивного парку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гетьман Г. К. 
Оценка эффективности модульной тяги / Г. К. Гетьман, А. И. Мосендз // Транспорт: Зб. наук. пр. - Д., 2000. - Вип. 5. - С. 24-25. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Доведено оцінку економії електроенергії у разі переходу на модульну тягу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Босов А. А. 
Параметризация в задачах векторной оптимизации / А. А. Босов, Г. К. Гетьман // Транспорт: Зб. наук. пр. - Д., 2000. - Вип. 5. - С. 62-65. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проаналізовано загальні підходи до параметризації розв'язання задач векторної оптимізації за двома параметрами. Доведено можливість побудови на базі розглянутих підходів швидкодіючого одноваріантного алгоритму оптимізації тягових розрахунків за мінімумом енерговитрат на тягу та часом ходу поїзда.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гетьман Г. К. 
Расчет полей лобового рассеяния кольцевых обмоток электрических машин / Г. К. Гетьман // Транспорт: Зб. наук. пр. - Д., 2000. - Вип. 5. - С. 55-57. - рус.

Розглянуто теоретичні питання визначення потоків лобового розсіювання кільцевих обмоток електричних машин змінного струму.


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.6-044-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гетьман Г. К. 
Определение оптимального мощностного ряда пассажирских электровозов / Г. К. Гетьман, С. В. Арпуль // Залізн. трансп. України. - 2005. - № 2. - С. 33-37. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы определения оптимального мощностного ряда электровозов для пассажирских перевозок и вождения пассажирских поездов различных скоростных категорий скоростными электровозами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.105

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гетьман Г. К. 
Выбор параметров номинального режима магистральных электровозов / Г. К. Гетьман, С. В. Арпуль, Р. Н. Демчук // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 3. - С. 11-14. - Библиогр.: 7 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.1-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Гетьман Г. К. 
Наукові основи визначення раціонального ряду потужностей вантажних електровозів для залізниць України : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.22.09 / Г. К. Гетьман; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 2001. - 36 c. - укp.

Викладено науково-практичні засади та практичні рекомендації щодо вибору раціонального ряду потужностей вантажних електровозів і раціональної стратегії оновлення електровозного парку. Обгрунтовано методику визначення оптимальної за умов мінімізації витрат енергії та часу на переміщення поїзда номінальної потужності електровоза, а також методику визначення оптимальної градації потужності вантажних електровозів та оптимальної стратегії оновлення електровозного парку. Зроблено оцінку відповідності вимогам перевізного процесу параметрів електровозів, які експлуатуються на залізницях України. Наведено рекомендації стосовно вибору оптимальної потужності тягового модуля для насичення експлуатованого парку новими електровозами. Доведено доцільність впровадження модульної тяги для виконання вантажних перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.104-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гетьман Г. К. 
Научные основы определения рационального мощностного ряда тяговых средств железнодорожного транспорта : монография / Г. К. Гетьман; Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. трансп. им. В.Лазаряна. - Д., 2008. - 443 c. - Библиогр.: с. 334-354 - рус.

Освещены научные подходы и методики решения основных задач выбора рационального мощностного ряда тяговых средств железнодорожного транспорта. Раскрыты проблемы оптимизации распределения заказов на поставку локомотивов, а также оптимизации объемов и сроков приобретения новой техники. Уделено внимание определению оптимальной мощности локомотива при заданной массе состава, применению методов векторной оптимизации к решению двухкритериальной задачи оптимизации тяговых расчетов, определению рациональной стратегии перехода железных дорог Украины на новый мощностной ряд грузовых тепловозов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гетьман Г. К. 
О расчетном определении экономии электроэнергии при частичном отключении тяговых двигателей электроподвижного состава / Г. К. Гетьман, В. Е. Васильев // Залізн. трансп. України. - 2011. - № 4. - С. 51-54. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Предложена методика определения экономии электроэнергии на тягу поездов при частичном отключении тяговых двигателей электроподвижного состава.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гетьман Г. К. 
Определения критических весовых норм для электровозов производства ООО "Уральские локомотивы" на Львовской ж.д. / Г. К. Гетьман, С. В. Арпуль, Р. Н. Демчук, Д. А. Забарило // Електрифікація трансп.. - 2012. - Вип. 3. - С. 49-52. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Приведены результаты эксплуатационных испытаний электровозов производства ООО "Уральские локомотивы" в условиях Львовской ж.д.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.1-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гетьман Г. К. 
Еще раз об определении экономии электроэнергии на тягу за счет частичного отключения тяговых двигателей электроподвижного состава / Г. К. Гетьман, В. Е. Васильев // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2013. - № 5. - С. 47-57. - Библиогр.: 21 назв. - рус.

Известные методы определения экономии электроэнергии за счет отключения части тяговых двигателей, основанные на сравнении их кпд или мощности потерь энергии, в общем случае не позволяют получить объективную оценку полезности данного мероприятия, а в ряде случаев приводят к ошибочным результатам и заблуждениям. Необходим поиск новых, более совершенных методов определения экономии электроэнергии при частичном отключении тяговых двигателей. Предложен метод расчетного определения экономии электроэнергии при частичном отключении тяговых двигателей, базирующийся на использовании в качестве показателя рациональности режима нагружения расхода электроэнергии на измеритель перевозочной работы. Приведены математические выражения, по которым возможно определить экономию электроэнергии как в относительных, так и в абсолютных величинах и установить условия (скорость движения и уклон пути), при которых экономия будет иметь место. Предложена методика решения задачи, которая базируется не на сравнении кпд или разности мощности потерь энергии, а на оценке разности расхода электроэнергии для сравниваемых вариантов. Приведенная методика позволяет получить более точные выводы в отношении расхода электроэнергии, поскольку сравнение мощности потерь энергии или кпд не определяют однозначно расход электроэнергии на тягу, поэтому выводы, основанные на сравнении мощности потерь энергии или кпд, могут оказаться неточными.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.1-420.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гетьман Г. К. 
Теорія електричної тяги : підруч. для [студентів] ВНЗ, які навчаються за освіт.-проф. програмою спеціаліста та магістра зі спец. "Електр. трансп." : у 2 т. Т. 1 / Г. К. Гетьман; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2014. - 578, [1] c. - укp.

Викладено загальну теорію механіки й енергетики руху поїзда, характеристики електрорухомого складу в режимах тяги й гальмування, принципи визначення основних параметрів перевізного процесу (маси і швидкості руху поїздів), методи тягових розрахунків та розв'язання задач тягового забезпечення. Основні питання теорії електричної тяги розглянуто стосовно електрорухомого складу магістральних залізниць і метрополітенів. Увагу приділено вивченню характеристик режимів тяги й гальмування, а також встановленню факторів, які визначають тягові властивості саме такого типу електрорухомого складу. Розглянуто закономірності регулювання й питання розрахунку характеристик електрорухомого складу з асинхронними й вентильними тяговими двигунами, оскільки у зв'язку із значними досягненнями в галузі виробництва силової електроніки використання безколекторного тягового привода стає основним напрямом розвитку електровозобудування. Подано основні технічні дані й характеристики електрорухомого складу, а також приклади розв'язання найважливіших практичних задач теорії електричної тяги.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-011 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355553/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гетьман Г. К. 
Еще раз об определении экономии электроэнергии на тягу за счет частичного отключения тяговых двигателей электроподвижного состава / Г. К. Гетьман, В. Е. Васильев // Електрифікація трансп.. - 2013. - Вип. 5. - С. 33-40. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Проанализированы результаты работ по исследованию возможности снижения расхода электроэнергии на тягу поездов за счет изменения используемой части установленной на электроподвижном составе мощности тяги. Показано, что известные методы определения экономии электроэнергии за счет отключения части тяговых двигателей, основанные на сравнении их к. п. д. или мощности потерь энергии, в общем случае не позволяют получить объективную оценку полезности данного мероприятия, а в ряде случаев приводят к ошибочным результатам и заблуждениям. Предложен метод расчетного определения экономии электроэнергии при частичном отключении тяговых двигателей, базирующийся на использовании в качестве показателя рациональности режима нагружения расхода электроэнергии на измеритель перевозочной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-011.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гетьман Г. М. 
Моделювання особи невідомого злочинця (криміналістичні засоби, методи та технології) : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.09 / Г. М. Гетьман; Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.

Розроблено засади використання методу моделювання під час встановлення особи невідомого злочинця. Проаналізовано елементи методу моделювання. Розглянуто основні напрями використання цього методу в слідчій діяльності та під час висунення слідчих версій. Визначено технологічний процес моделювання особи невідомого злочинця під час проведення слідчого огляду та розроблено систему запитань під час допиту, що сприяють моделюванню особи невідомого злочинця. Виокремлено напрями моделювання особи невідомого злочинця під час проведення спеціальних експертних досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х883.9(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА415392 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гетьман Г. К. 
Теорія електричної тяги : підруч. для [студентів] ВНЗ, які навчаються за освіт.-проф. програмою спеціаліста та магістра зі спец. "Електричний транспорт" : у 2 т. Т. 2 / Г. К. Гетьман; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. транспорту ім. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. - 490, [1] c. - Бібліогр.: с. 261-264 - укp.

Викладено методи розрахунку та побудови кривих руху поїзда. Подано інформацію про розрахунок нагрівання електрообладнання та енергетику руху поїзда. Обгрунтовано визначення та нормування витрат електроенергії на тягу. Приділено увагу розв'язанню задач тягового забезпечення та методиці визначення раціонального ряду потужностей тягових засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-011 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355553/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гетьман Г. К. 
Вибір раціональних параметрів номінального режиму електровозів / Г. К. Гетьман, С. Л. Марікуца // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 1. - С. 96-105. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мета роботи - розгляд особливостей розв'язання зазначених задач стосовно електровозів. Якщо допустити, що граничні значення сили тяги електровоза визначаються за умовами зчеплення колеса з рейкою, то потужність номінального режиму можна представити як добуток номінальної швидкості руху, розрахункового коефіцієнта зчеплення, маси состава поїзда та коефіцієнтів, які являють собою відношення розрахункової (пускової) сили тяги до сили тяги номінального режиму та відношення маси локомотива до маси состава. Оскільки маса состава є величиною не постійною, то за реальних умов завжди існує надлишкова потужність локомотивного парку, необхідного для освоєння заданого об'єму перевезень. Зниження надлишкової потужності парку можна одержати за рахунок введення в експлуатацію локомотивів різної потужності, призначених для водіння поїздів різної маси, при цьому зростає повнота використання потужності, але виникають труднощі підбору локомотивів для поїздів у експлуатації. Наведено методику розрахунку оптимальних значень потужності, швидкості та сили тяги номінального режиму. Запропоновано математичні моделі взаємозв'язку кратності тяги, надлишкової потужності й потужності тягового модуля. Доведено, що потужність тягового модуля, сумарна потрібна потужність парку й надлишок цієї потужності в абсолютних одиницях пропорційні швидкості номінального режиму. Для зниження сумарної потужності парку при виборі оптимальної потужності номінального режиму тягового модуля слід прийняти в розрахунок швидкість номінального режиму, визначену за умови мінімізації витрати електроенергії на тягу, тобто найменше значення, що забезпечує можливість реалізації заданої ходової швидкості руху й необхідного для умов експлуатації рівня резервування потужності. Розроблено уніфікований алгоритм визначення оптимальних значень параметрів номінального режиму пасажирських, вантажних та вантажопасажирських електровозів. Визначено мінімізацію витрат під час виготовлення, придбання та утримання електровозів, параметри номінального режиму яких розраховані згідно наведеної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.1-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гетьман Г. К. 
О возможности снижения расхода электроэнергии на тягу карьерных поездов за счет частичного отключения части тяговых двигателей / Г. К. Гетьман, В. Е. Васильев // Електрифікація трансп.. - 2015. - Вип. 10. - С. 49-58. - Библиогр.: 13 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Арпуль С. П. 
Визначення ефективності модульної тяги / С. П. Арпуль, Г. П. Гетьман // Електрифікація трансп.. - 2017. - Вип. 13. - С. 28-32. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Оскільки маса составів на практиці не відповідає повному використанню потужності тягового засобу, то це приводить до появи надлишку тягової потужності. Надлишкова потужність не може бути використана на підвищення швидкості, оскільки в графіку руху, незалежно від маси, всі поїзда прокладаються з однаковою розрахунковою ходовою швидкістю. Наявність надлишкової потужності негативно впливає на економічні показники перевізного процесу, тому що приводить до росту витрат на відновлення (поповнення) і утримання парку тягових засобів, а також до збільшення витрати електроенергії на тягу поїздів. Зменшити надлишкову потужність тягових засобів, а значить і сумарну потужність парку тягових засобів, можна за рахунок використання модульної тяги, тобто за рахунок водіння поїздів тяговими зчепами, сформованими з окремих тягових модулів з розрахунку, щоб їх потужність була достатньою для водіння конкретного поїзда. Наведені залежності дозволяють отримати оцінку енергетичної ефективності модульної тяги для залізниць України. Використання модульної тяги, в порівнянні з використанням в експлуатації тільки тягових засобів одного типу, забезпечує можливість знизити до 8 % обсяги закупівлі тягових засобів для укомплектування парку. В такій же пропорції знизяться витрати на утримання тягових засобів. Застосування в експлуатації тягових засобів, які формуються з тягових модулів, забезпечує, як встановлено за розробленою в роботі методикою, можливість зменшення до 3 % витрат електроенергії на тягу поїздів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гетьман Г. К. 
К определению эквивалентного уклона железнодорожных путей карьеров / Г. К. Гетьман, В. Е. Васильев // Електрифікація трансп.. - 2017. - Вип. 13. - С. 39-44. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

При решении ряда задач, связанных с транспортированием горной массы на предприятиях по открытой добыче полезных ископаемых, применяют тяговые расчеты. Выполнение тяговых расчетов требует затрат времени и выполнения значительного объема вычислений. Прежде всего это связано с большим количеством маршрутов, количество которых в развитом карьере может достигать нескольких десятков и значительным количеством кривых, в том числе малого радиуса. Кроме того, специфика работы железорудного карьера предполагает достаточно частые изменения плана и профиля трасс маршрутов, в связи с чем возникает необходимость регулярной корректировки тяговых расчетов для конкретных маршрутов. Для ускорения выполнения тяговых расчетов часто используют понятие эквивалентного по механической работе уклона. Трудоемкость определения эквивалентного уклона для конкретного маршрута обусловлена необходимостью выполнения вычислений, требующих предварительного анализа продольного профиля пути. Предложена упрощенная процедура определения эквивалентного уклона, для чего проанализирована зависимость этой величины от перепада высот начального и конечного пункта маршрутов, протяженности последнего и влияния сопротивления движению от кривых.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського